Kuidas saame teid aidata?
Korduma kippuvad küsimused
Leidke vastused meie klientide kõige sagedamini esitatavatele küsimustele. Kui te ei leia otsitavat vastust, võtke ühendust meie tugimeeskonnaga, et saada abi.
Tellimused
Kuidas ma saan tellimuse esitada?
Tellimuse esitamine on väga lihtne: pärast toote lisamist ostukorvi saate tellimuse vormistada, klõpsates nupul "Vormista tellimus".
Seda saab teha ka ostuprotsessi ajal, kui logite automaatselt sisse. Seejärel juhatatakse teid läbi kolmeetapilise ostuprotsessi (aadress – makseviis – kinnitus), mille lõpus saate oma tellimuse esitada.
Pakume ka võimalust esitada tellimus ilma kliendikontot loomata.
Selleks klõpsake lihtsalt "Jätka" külastaja registreerimisvormil. Tellimuse lõpuleviimiseks järgige kolmeetapilist ostuprotsessi (teie andmed – makse – tellimus).
Mis juhtub pärast seda, kui minu tellimus on lõpule viidud?
Pärast tellimuse vormistamist saate kinnituskirja e-posti teel, mis sisaldab lisaks tellitud toodetele ka tarne- ja arveldusaadresse ning valitud makseviisi.
Kas ma saan oma tellimuse tühistada, kui seda ei ole veel saadetud?
Kahjuks ei ole võimalik tellimust tühistada, kuna meie ladu töötleb tellimusi automaatselt kohe pärast nende esitamist."
Kas tellimustele on kehtestatud minimaalne väärtus?
Põhimõtteliselt ei ole meie veebipoes minimaalset ostusummat. Siiski võib teatud makseviiside puhul kehtida minimaalne tellimuse väärtus – sellest teavitatakse teid ostuprotsessi käigus.
Kas minu tellimusest on midagi puudu?
Palun võtke meiega otse ühendust aadressil info@helenamood.ee ja esitage olulised andmed, näiteks saatesilt jne. Mida täielikumad on esitatud andmed, seda kiiremini saame probleemi tuvastada ja lahendada.
Mida ma peaksin tegema, kui minu tellimusega läheb midagi valesti?
Võtke meiega ühendust aadressil info@helenamood.ee Lisage tellimuse number, probleemi kirjeldus ja vajadusel ka fotod.
SAATMINE JA KOHALETOIMETAMINE
Kui pikk on tarneaeg?
Üldreeglina toimetame kohe saadaval olevad kaubad kohale 8–12 tööpäeva jooksul.
Miks jälgimisteave ei uuene?
Jälgimisteabe uuendused võivad hilineda, kui pakk on:
- kinni peetud vääramatu jõu tõttu, näiteks äärmuslike ilmastikutingimuste, laevandustakistuste, streikide jms tõttu.
- kohalike tolliprotseduuride tõttu.
Miks saadetakse minu tellimus saatjale tagasi või lükatakse see tagasi?
Tellimus võidakse saatjale tagasi saata või sellest keelduda järgmistel põhjustel:
- Aadress on kehtetu või puudulik;
- Transpordiettevõte ei suuda pakki kohale toimetada;
- Klient keeldub tellimusest kättetoimetamise hetkel.
Pange tähele, et me ei vastuta kadunud, valesti suunatud ega valesse aadressi toimetatud esemete eest, kui ostu sooritamise ajal sisestatud aadress oli ebaõige.
Kas tarneaadress võib olla erinev arveldusaadressist?
Loomulikult võite tellimuse saata ka teisele aadressile kui arveldusaadress – näiteks oma töökohta või pakiautomaati –, valides ühe saadaolevatest makseviisidest ja märkides tarneaadressi jaotisesse 'Tarneaadress'.
Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?
Tellimuse jälgimiseks klõpsake jälgimislingil, mis on saadetise kinnituse e-kirjas, mille te saite.
Kui te ei leia kinnituskirja oma postkastist, võib see olla rämpspostikaustas.
Miks on minu tellimus märgitud kui kohaletoimetatud, kuigi ma ei ole seda veel kätte saanud?
Kui te ei ole oma toodet saanud:
- Kontrollige, kas tarneaadress on vale;
- Võtke ühendust transpordiettevõttega;
- Kontrollige oma postkasti või küsige naabritelt, kas nemad on paki kätte saanud;
- Harvadel juhtudel võivad saadetised kohale jõuda kuni 48 tundi enne eeldatavat tarnekuupäeva.
Kui te ei ole toodet saanud 3 tööpäeva jooksul pärast tarnekuupäeva, saatke e-kiri aadressile info@helenamood.ee (lisage tellimuse number ja probleemi kirjeldus)
Millised tarneteenused toimetavad minu paki kohale?
Saadame oma tooted Eestis koostöös meie partneri Omniva.
Kas ma saan muuta kinnitatud tellimuse tarneaadressi?
Kahjuks ei ole võimalik tarneaadressi hiljem muuta. Kui tarneaadressi ei leita või tellimust ei saa kohale toimetada, saadetakse pakk meile tagasi. Niipea kui oleme tagastatud kauba kätte saanud ja üle kontrollinud, tagastame teile vastava summa samal makseviisil, mida kasutasite ostu sooritamisel.
TAGASTUSED JA TAGASIMAKSED
Kuidas ma saan toote tagastada?
Kui teie tellimus vastab tagastustingimustele, järgige protsessi alustamiseks neid samme:
- Saatke e-kiri veebilehe jaotise "Kontakt" kaudu;
- Veenduge, et e-kiri sisaldab järgmisi andmeid:
- Tellimuse number
- Tagastuse taotluse põhjus
- Foto tootest, kui see on kahjustatud
- Kliendi ees- ja perekonnanimi
- Kliendi aadress
Võtame teiega ühendust, et edastada tagastusaadress.
Kui kaua kulub keskmiselt aega raha tagasimakse saamiseks?
Niipea kui oleme tagastatud tooted kätte saanud ja üle kontrollinud, tehakse tagasimakse kogu arve summas kuni 14 päeva jooksul, kasutades sama makseviisi, mida ostu sooritamisel kasutati.
Kas saatmiskulud hüvitatakse, kui ma tagastan oma tellimuse?
Kui tagastate tellimuse täielikult, saate kogu tellimuse eest raha tagasi.
Kui kaua mul on aega toote tagastamiseks?
Helena Moodi kliendil on 30 päeva aega toote tagastamiseks.
Maksed ja kampaaniad
Kuidas käsitletakse tollimakse ja -makse?
Teie kohustus on tagada, et tellitud tooted vastaksid riiklikele ja kohalikele impordieeskirjadele ja -määrustele, ning tasuda nende eest (sealhulgas kõik kohaletoimetamiskulud, tollimaksud, maksud ja tollivormistustasud, kui need on kohaldatavad).
Milliseid makseviise te aktsepteerite?
Aktsepteerime järgmisi makseviise: Apple Pay, Google Pay, PayPal, Shop Pay, Visa, Klarna, Clearpay, Mastercard ja American Express. Siin Helena Mood kasutame ainult usaldusväärseid maksekanaleid ning teeme kõik endast oleneva, et kaitsta teie isiku- ja makseandmeid.
Miks minu makse tagasi lükati?
See võib juhtuda mitmel põhjusel:
- Kaardiandmed on valed. Kontrollige kehtivuskuupäeva, arveldusaadressi ja turvakoodi (turvakood asub teie Visa/Mastercardi tagaküljel);
- Kaardi väljastanud pank lükkas makse tagasi;
- Kontol ei ole piisavalt vahendeid makse katmiseks.
Aktsepteeritud makseviisid hõlmavad krediit- ja deebetkaarte (Visa, Mastercard, American Express, Discover), PayPali ja muid platvorme, sõltuvalt riigist.
Miks mind on kaks korda tasustatud?
Aga ärge muretsege. Kõigepealt kontrollige, kas te ei esitanud kogemata mitut tellimust. Kui ei, tehke oma makseajaloo kuvatõmmis ja võtke meiega ühendust.